Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. KIRKLARELİ VALİLİĞİ
T.C. KIRKLARELİ VALİLİĞİ
T.C. KIRKLARELİ VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Makam Valiye Mesaj Tarihçe Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Belgeler ve Linkler
  • KIRKLARELİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Yatırım Takip Sistemi Köydes Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Kolluk Gözetim Arabuluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhaleler Basın Açıklaması Genel Emirler İl Umumi Hıfzıssıhha Kurul Kararları
  • İLETİŞİM
°C
27
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Makam
    • Valiye Mesaj
    • Tarihçe
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Yardımcıları
      • Kaymakamlar
        • Babaeski Kaymakamı
        • Lüleburgaz Kaymakamı
        • Pehlivanköy Kaymakamı
        • Kofçaz Kaymakamı
        • Pınarhisar Kaymakamı
        • Vize Kaymakamı
        • Demirköy Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Belgeler ve Linkler
  • KIRKLARELİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırım Takip Sistemi
    • Köydes
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet
    • Kolluk Gözetim
    • Arabuluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Basın Açıklaması
    • Genel Emirler
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurul Kararları
  • İLETİŞİM
 

112 Acil Çağrı Merkezi İnşaatı Çalışmaları Başladı…

15.06.2016
 
 
 
 
 
112 Acil Çağrı Merkezi İnşaatı Çalışmaları Başladı…
 
Kırklareli Valisi Esengül CİVELEK, 15 Haziran 2016 Çarşamba günü Kırklareli’de de en kısa sürede hizmet verecek olan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin inşaat çalışmalarını yerinde inceledi.
 
Ülke genelinde şimdiye kadar sadece 22 ilde faaliyet gösteren 112 Acil Çağrı Merkezlerine, Kırklareli Valisi Esengül CİVELEK’in vatandaş odaklı daha etkin daha verimli hizmet anlayışı doğrultusunda İlimizde en etkin şekilde katılacak. 
 
Mülkiyeti Kırklareli İl Özel İdaresine ait Merkez Camiikebir Mahallesi Kofçaz Asfaltı Mevkiinde inşaatına başlanılan ve bayram sonrası temelleri atılarak kısa sürede tamamlanıp faaliyete geçecek olan Kırklareli 112 Acil Çağrı Merkezi ile birlikte, çeşitli kurumlara ait muhtelif ve çok sayıda olan acil yardım telefonları (155-156-158-110-112-177 vb.) bir merkezde toplanarak vatandaşların numaraları karıştırmadan daha hızlı hizmet alması sağlanacak.
 
Ayrıca karşılaşılan olayın hangi kurumu veya kurumları ne derecede ilgilendirdiği veya önceliğin hangisinde olduğu hususunda tereddüde düşülmesi ve birkaç kurumu ilgilendiren bir olay karşısında tüm irtibat telefonları bilinse bile, ayrı numaralar aranmak durumunda kalınması nedeniyle, zaman ve kaynak israfı ile birlikte can ve mal kayıpları da önlenmiş olacak.
 
Sistem Nasıl Çalışacak;
 
Acil Çağrı Merkezlerinde sunulan hizmetin en önemli unsuru nitelikli çağrı karşılayıcılarıdır. Böyle kritik bir görevi üstlenen kişiler, standart eğitim programlarından geçirilmiş, sistemdeki araç, gereç, cihaz ve donanımı etkin olarak kullanabilecek konumda, ayrıca sorumluluk bölgesini harita üzerinden tanımaktadırlar.Acil çağrı merkezindeki teknolojik altyapı, önceden belirlenen stratejiler doğrultusunda istenilen hizmeti sunmak üzere tasarlanmıştır. Acil yardım gereken olay bildirimlerinde Acil Çağrı Karşılayıcı öncelikle olayın boyutları ve niteliği hakkında bilgi almaya çalışır. Çağrı alıcı, ilk sorgulamada olayın acil olup olmadığını öğrendikten sonra; Olay eğer acil ise hemen işin uzmanı olan personelle buluşturarak müdahale edilmesini sağlayacaktır. 
Olayın acil olmaması halinde ise, kişiyi hangi kurumu araması gerektiği konusunda bilgilendirdiği gibi, aranması istenen birim aynı binada konuşlanmış ise o birimin uzman kişisi tarafından gereği yapılacaktır. Aynı binada konuşlanmayan bir birim ise, o birim uyarılmak suretiyle hizmet yerine getirilmesi sağlanacaktır. Acil Çağrı Merkezine gelen tüm çağrılar acil olaylarla ilgili ihbarlar değildir. Bunların dışında yanlışlıkla aramalar, asılsız aramalar, suistimal amaçlı aramalar (görevlileri rahatsız etmek, taciz etmek, şaka yapmak, telefon denemesi vs.) bilgi alma amacıyla yapılan aramalar da söz konusudur.
Kötü amaçlı aramalar hakkında Valilik Genelgesi yayınlandığı gibi, 20/2/2014 tarihli ve 6525 sayılı kanunun 15. maddesinde İçişleri Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun 28. maddesine eklenen fıkra ile "112 Acil Çağrı Merkezinin asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul ettikleri tespit edilen kişilere 30/3/2005 tarihli ve 5326 sayılı Kabahatler  Kanununa göre il valileri tarafından 250 Türk Lirası idari para cezası verilir. Tekerrür halinde bu ceza iki katı uygulanır." hükmü bulunmaktadır.
 
 
112 Acil Çağrı Numarasının Özellikleri 
  • Ücretsiz olacak,
  • 7/24 esasına göre her zaman kullanıma hazır olacak,
  • Telefonlar görüşmelere kapalı olsa dahi aramalara  açık tutulacak,
  • Arayan kişinin isim-adres-konum bilgileri çağrı ile birlikte görüntülenecektir,
  • Engelliler tarafından kullanılabilmesi için gerekli teknik düzenlemeler yapılmaktadır.
  • Kişisel verilerin gizliliği ve kişisel mahremiyet koruma altına alınacak,
  • Kişisel bilgilerini vermek istemeyen abonelerin de isim-adres-konum bilgileri yer alacak,
  • Turistlerin faydalabilmesi için özellikle turizm bölgelerinde ikinci-üçüncü dil bilen personel  görevlendirilecek,
  • Kötü amaçlı aramalara cezai müeyyide uygulanacak,
  • Lüzumsuz çağrı yapan abonelerin kayıtları belli bir süre tutulacak.
Özel bir mimariye sahip, 4213,17 m² kullanım alanı bulunan 112 Acil Çağrı Merkezi Hizmet Binası Bodrum + Zemin + 2 Kat olarak planlanmıştır. Müdürlük;  idari, bilgi işlem ve teknik hizmetler, muhasebe ve satın alma, kalite koordinasyon ve değerlendirme bürolarından oluşacak.
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
Karakaş Mahallesi Özgürlük ve Demokrasi Meydanı No:5 Merkez /Kırklareli
0288 214 51 55
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız