Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. KIRKLARELİ VALİLİĞİ
T.C. KIRKLARELİ VALİLİĞİ
T.C. KIRKLARELİ VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Makam Valiye Mesaj Tarihçe Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Belgeler ve Linkler
  • KIRKLARELİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Yatırım Takip Sistemi Köydes Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Kolluk Gözetim Arabuluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhaleler Basın Açıklaması Genel Emirler İl Umumi Hıfzıssıhha Kurul Kararları
  • İLETİŞİM
°C
13
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Makam
    • Valiye Mesaj
    • Tarihçe
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Yardımcıları
      • Kaymakamlar
        • Babaeski Kaymakamı
        • Lüleburgaz Kaymakamı
        • Pehlivanköy Kaymakamı
        • Kofçaz Kaymakamı
        • Pınarhisar Kaymakamı
        • Vize Kaymakamı
        • Demirköy Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Belgeler ve Linkler
  • KIRKLARELİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırım Takip Sistemi
    • Köydes
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet
    • Kolluk Gözetim
    • Arabuluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Basın Açıklaması
    • Genel Emirler
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurul Kararları
  • İLETİŞİM

Yönetmelik İPKM

 
 Anasayfa    Kurumsal    Mevzuat    İstatistikler    Plan ve Programlar    Yatırım ve Hizmetler 
 
İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlükleri Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği
 
 
(13 Temmuz 1988 tarih ve 19871 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanmıştır.)
 
 
BİRİNCİ BÖLÜM
Genel Esaslar
 
Amaç
 
Madde 1- Bu yönetmeliğin amacı, kalkınma planları, bunlara bağlı yıllık programlar ve ilgili mevzuat tarafından valiliklere verilmiş bulunan görevlerin yerine getirilmesine yardımcı olmak üzere kurulmuş bulunan il planlama ve koordinasyon müdürlüklerinin kuruluş, görev ve çalışma esaslarını düzenlemektir.
 
Kapsam
 
Madde 2- Bu yönetmelik, il planlama ve koordinasyon müdürlüklerinin kuruluş, görev ve çalışma düzenine ilişkin ilke ve kuralları kapsar.
 
Yasal Dayanak
 
Madde 3- Bu yönetmelik, 5442 Sayılı İl İdaresi Kanunu’nun 24 üncü maddesi, 3152 Sayılı İçişleri Bakanlığı Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun  33 üncü maddesi ve 223 sayılı Devlet Planlama Teşkilatının  Kuruluş ve Görevleri Hakkındaki Kanun Hükmünde Kararname hükümleri uyarınca hazırlanan kalkınma planları ve yıllık programlarda yer alan ilke ve tedbirler gereğince hazırlanmıştır.
               
Tanımlar
 
Madde 4- Bu yönetmelikteki deyimlerden;                                                  
 
a) “Bakanlık” İçişleri Bakanlığını,                                                                                                                     
b) “Kuruluş” Diğer Bakanlık, kamu kurum ve kuruluşlarını,
c) “Müdürlük” İl planlama ve koordinasyon müdürlüğünü,
d) “Müdür” İl planlama ve koordinasyon müdürünü
 
ifade eder.
 
İKİNCİ BÖLÜM
Kuruluş ve Görevler
 
İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğünün Kuruluşu
 
Madde 5- İl planlama ve koordinasyon müdürlüğü, valiye bağlı olarak görev yapan bir planlama ve koordinasyon müdürü ile, il’in iş yoğunluğunun gerektirdiği sayıda planlama uzmanı, planlama uzman yardımcısı ve yeteri kadar büro personelinden meydana gelir.
               
Valiler, özel uzmanlık bilgisini gerektiren konularda 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu’nun tanıdığı sınırlar içinde il’in diğer kuruluşlarındaki görevlilerden de yararlanabilirler.
 
İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğünün Görevleri
 
Madde 6 - İl planlama ve koordinasyon müdürlüğünün görevleri şunlardır:
 
Kalkınma planı ve yıllık programları ile verilen görevler çerçevesinde ;
 
a) İl’in ekonomik ve sosyal yapısını belirlemek amacıyla araştırmalar yapmak, ilgili resmi ve özel kuruluşlardan toplanan bilgilerden faydalanarak il envanterini hazırlamak,
 
b) İl’deki kamu kuruluşlarınca üst kademelere gönderilecek yatırım tekliflerini inceleyerek varsa aralarındaki uyumsuzluk veya çelişkileri tesbit etmek ve bir rapor halinde durumu İl Koordinasyon Kuruluna sunmak,
 
c) Plan-program uygulamaları ile yıllık programlarda yeralan il’deki kamu yatırımlarını izlemek, ortaya çıkan ve koordinasyonu gerektiren sorunları belirlemek, çözümlenmesi için gerekli tedbirleri tesbit ederek valiliğe bildirmek ve çözümlenmesine yardımcı olmak,
 
d) İl Koordinasyon Kuruluna götürülmesi gereken koordinasyon ve izleme konularında gerekçeli rapor hazırlamak, bu kurulun çalışmalarına ilişkin ön hazırlıkları yapmak ve sekreterya hizmetlerini yürütmek,
 
e) Mahalli idarelerin planlama çalışmalarına ve yatırım tekliflerinin hazırlanmasına kalkınma planları doğrultusunda yardımcı olmak, bu idarelerin yatırımlarının uygulanmasını izlemek ve değerlendirmek,
 
f) Devlet-halk işbirliği ile mahalli kaynaklar harekete geçirilerek meydana getirilen ekonomik girişimlerin oluşturulması ve izlenmesi çalışmalarında valiye yardımcı olmak,
 
g) Ekonomik girişimlere katılanlar ile benzeri girişimlere katılacak olanlar için gözleme ve uygulamaya dayalı eğitim çalışmaları düzenlemek, plan, program, ekonomik ve sosyal kalkınma konularında il kuruluşlarının eğitim programları arasında uyum sağlamak,
 
h) İstihdamı arttırmak için kendi işini kuracaklara sağlanacak çok yönlü desteğin organize edilmesine yönelik çalışmalara yardımcı olmak,
 
i) İçişleri Bakanlığı bütçesine dahil taşra birimlerinin harcama durumlarını üçer aylık dönemler halinde izleyerek, izleme formlarını Bakanlığa göndermek,
 
j) İlçelerle, plan ve program uygulanmasında etkili bir haberleşme ve işbirliğini sağlamak,
 
k) Plan ve programların halka tanıtılması konusunda gerekli çalışmaları yapmak,
 
l) İl kitaplık ve dokümantasyon merkezinin çalışmalarını düzenlemek, izlemek, geliştirmek ve ilçe kitaplık ve dokümantasyon merkezlerinin düzenlenmesi ve geliştirilmesi çalışmalarına yardımcı olmak,
 
m) Valiliğin ekonomik konulara ilişkin brifing dosyalarını, gerekli tablo ve grafikleri hazırlamak,
 
n) Kalkınma planları ve yıllık programlar ile ilgili olarak valilikçe verilecek diğer görevleri yapmak.
 
İl Planlama ve Koordinasyon Müdürünün Yetkileri ve Sorumluluğu
 
Madde 7- İl planlama ve koordinasyon müdürünün yetkileri şunlardır:
 
a) Müdürlükte çalışan personelin verimli bir şekilde çalışmalarını sağlayacak planlama ve iş bölümünü yapmak, çalışmalarını ve vazifeye devamlarını izlemek, işyerinde gerekli disiplini sağlayıcı ve işlerin düzenli olarak yürütülmesine yönelik diğer tedbirleri almak,
 
b) Müdürlüğe verilen işlerin yürütülmesinde ilçeler ve diğer kuruluşlarla işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
 
c) Müdürlüğe verilen görevlerin süratli, verimli ve ekonomik kaynak kullanımı ile yapılmasını sağlayacak tedbiri almak, tekliflerde bulunmak.
 
İl planlama ve koordinasyon müdürü, kendisine verilen görevlerin zamanında, mevzuata, kalkınma planı ve yıllık programlarda yer alan esaslara ve valiliğin mevzuatla haiz olduğu görev yetki ve çalışma esas ve ilkelerine göre yürütülmesinden valiye ya da valinin görevlendirmesi halinde ilgili vali yardımcısına karşı sorumludur.
 
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Çalışma Düzeni
 
Araştırma ve İnceleme
 
Madde 8- Müdürlük; bu yönetmeliğin 6 ncı maddesinde belirtilen görev sınırları içinde vali tarafından verilen konularla, müdürün gerekli gördüğü ve vali tarafından onaylanacak konularda inceleme ve araştırmalar yapar.
 
İlin ekonomik ve sosyal yapısını belirlemek, gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak ve gerektiğinde kalkınma planı çalışmalarında yararlanılmak üzere kalkınma planlarındaki süreye uygun biçimde il envanterini hazırlar.
 
Dönem içindeki gelişmeleri yıllık il istatistik raporu ile izler.
 
İl envanteri ve yıllık il istatistik raporları, yıllık yatırım tekliflerinin sağlıklı biçimde yapılmasında ve öncelikli ihtiyaç kriterlerinin belirlenmesinde esas alınır.
 
Mülki idare amirlerinin önderliği ile oluşturulmak istenen ekonomik girişimlere ilişkin ihtiyaç ve imkan tespiti, ön fizibilite ve ön proje hazırlık çalışmaları müdürlükçe ilgili kuruluşlarla işbirliği içinde gerçekleştirilir.
 
Kuruluşlar, kanuni bir engel bulunmadıkça bu maddedeki çalışmalar için istenen bilgileri zamanında ve tam olarak göndermek zorundadırlar.
 
Müdürlük, bu amaçla çalışmanın niteliğine  uygun bir teknik ekibin oluşturulması için valiye teklifte bulunabilir.
 
Görüş Bildirilmesi
 
Madde  9- Beş yıllık kalkınma planları ve yılık programların hazırlanmasına  ilişkin olarak valilikten istenen görüşlerin oluşturulmasına yönelik teknik çalışmalar müdürlükçe yerine getirilir.
 
Müdürlük, ilgili kuruluşlarla işbirliği halinde görüş taslaklarını hazırlar, İl Koordinasyon Kurulunda görüşüldükten ve vali tarafından son şekli verildikten sonra tespit edilen tarihe kadar Devlet Planlama Teşkilatına ve ilgili bakanlık ve kuruluşlara gönderir.
 
Yıllık İl Yatırım Teklifi
 
Madde 10- Yıllık programlarda yer alması için il’deki kamu kuruluşlarınca üst kademelere gönderilecek yatırım teklifleri İl Koordinasyon Kurulunca görüşülerek aralarındaki uyumsuzluk ve çelişkiler giderilir.
 
Müdürlük, söz konusu teklifler üzerinde gerekli incelemeleri yaparak sonucunu bir rapor halinde İl Koordinasyon Kuruluna sunar.
 
Yıllık İl Yatırım Programı
 
Madde 11- Yıllık programlarda yer alan merkezi idare yatırımları ile mahalli idareler yatırımları, il yatırım programı adını taşıyan bir doküman haline getirilir.
 
Ayrıca gerek ilin tümü, gerekse her ilçe için yatırımların sektörler ve kuruluşlara göre durumunu toplu olarak gösteren tablolar hazırlanır ve il yatırım programının ilgili bölümlerine yerleştirilir.
 
Müdürlükçe hazırlanan il yatırım programı, il’deki tüm kamu kuruluşlarına dağıtılır.
 
Mahalli İdareler Yatırımları
 
Madde 12- Mahalli idarelerin planlama çalışmalarına, kalkınma planları doğrultusunda müdürlükçe yardımcı olunur.
 
İl Koordinasyon Kurulu Toplantıları
 
Madde 13- Müdürlük, İl Koordinasyon Kurulu toplantıları için gerekli olan hazırlık çalışmalarının yapılmasından, toplantıda alınan kararların yazılarak valilik kanalıyla ilgili kuruluşlara gönderilmesinden ve sonuçlarının izlenerek valiye bildirilmesinden sorumludur.
 
Dönem Değerlendirme Raporu
 
Madde 14- Müdürlükçe, İl Koordinasyon Kuruluna sunulmak üzere o dönem itibariyle, il’deki merkezi ve mahalli idareler yatırımlarının sektörlere ve yatırımcı kuruluşlara göre fiziki ve nakdi gerçekleşme durumlarını, karşılaşılan sorunları ve çözüm tekliflerini kapsayan bir dönem değerlendirme raporu hazırlanır ve toplantı öncesinde valiye, kurul üyelerine ve Devlet Planlama Teşkilatına gönderilir.
 
Yatırımların İzlenmesi
 
Madde 15- Müdürlükçe, il içindeki merkezi  ve mahalli idareler yatırımları, yatırımcı kuruluşlardan valilikçe istenen yıllık yatırım projeleri ve bu projeler için hazırlanacak çalışma ve iş programları ile yatırım uygulama raporlarına dayalı olarak vali adına vali tarafından düzenlenecek program dairesinde yerinde izlenir.
 
Her il’de müdürlük bünyesinde kamu yatırımlarına ilişkin bilgilerin çeşitli harita ve panolar yardımıyla göze hitap edecek şekilde değerlendirilmesi ve il’deki kamu kurum ve kuruluşlarının araç-gereç ve personel durumları ile yatırımlarının gerçekleşme durumlarının izlenmesi, kaynak kullanımında ve yeni yatırım kararlarının alınmasında işbirliği, koordinasyon, sürat ve kolaylık sağlanmasında yararlanılmak üzere bir “Yatırımları İzleme Odası” düzenlenir.
 
Valilikler, bu harita ve panoların yanında, yatırım özelliklerine göre düzenleyecekleri yeni panolardan da yararlanabilirler.
 
Hizmetiçi Eğitim Çalışmaları
 
Madde 16- Müdürlük, il düzeyinde plan-program uygulanmasının etkinleştirilmesi amacıyla, valilikçe uygun görülecek kurumlararası hizmet-içi eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanmasına ilişkin görevleri yerine getirir. İl içinde bu amaca yönelik olarak kuruluşlarca kendi bünyelerinde yapılan çalışmaları vali adına izler.
 
Dosyalama Sistemi
 
Madde 17- Müdürlükte tutulacak dosyalar Bakanlıkça belirlenir.
 
Tutulacak Defterler
 
Madde 18- Müdürlükte aşağıda defterler tutulur.
 
a) Teftiş Defteri (EK-1)
b) İl Koordinasyon Kurulu Karar Defteri (EK-2)
c) Yatırım İzleme Defteri (EK-3)
 
Bu defterlerin şekli ve tutulma usulleri ile tutulması gerekli görülecek diğer defterler ve dosyalar, bunlarda yapılacak değişiklikler Bakanlıkça belirlenir.
 
Müdürlükçe defter, yazışma, evrak ve dosyalama işlerinin yürütülmesinde, bu yönetmelikle düzenlenmemiş hususlarda Valilik ve Kaymakamlık Büroları Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği uygulanır.
 
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Çeşitli Hükümler
 
İlçede Planlama Hizmetinin Yürütülmesi
 
Madde 19- Bakanlık tarafından, il planlama ve koordinasyon müdürlüklerine ilişkin görevleri ilçe düzeyinde yürütmek üzere yetişmiş personel durumuna göre ve yatırım hacmi ve ekonomik potansiyeli büyük olan ilçelere öncelik verilmek suretiyle, kaymakamın emrinde planlama uzmanı görevlendirilebilir.
 
Kitaplık ve Dokümantasyon Merkezi
 
Madde 20- Müdürlük, İçişleri Bakanlığı Kitaplık ve Dokümantasyon Merkezleri Yönetmeliği gereğince valilik kitaplık ve dokümantasyon merkezlerine ilişkin hizmetlerin yürütülüp geliştirilmesinden ve ilçe kitaplık ve dokümantasyon merkezlerinin düzenlenmesi ve geliştirilmesi çalışmalarına yardımcı olmaktan sorumludur.
 
Yönerge Hazırlanması
 
Madde 21- Bu yönetmelikte yer alan görevlerin yerine getirilmesine ilişkin teknik konular, İçişleri Bakanlığınca Devlet Planlama Teşkilatının görüşü alınarak hazırlanacak bir yönerge ile düzenlenir.
 
Yürürlükten Kaldırılan Hükümler
 
Madde 22- 28/12/1977 tarih ve 16153 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Valilik ve Kaymakamlık Büroları Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliğinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasındaki “planlama ve koordinasyon bürosu” 18 inci maddesinin birinci fıkrasındaki “planlama ve koordinasyon bürosu” ifadeleri 16 ncı maddesinin üçüncü satırında yer alan ve 13 üncü maddeyi ifade eden 13 rakamı madde metinlerinden çıkarılmış, 13 üncü maddesinin tümü ile 46 ncı maddesinin “E-Planlama ve Koordinasyon Bürosu ana dosyaları” başlığını taşıyan bölümü yürürlükten kaldırılmıştır.
 
Yürürlük
 
Madde 23- Bu yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer
 
Yürütme
 
Madde 24- Bu yönetmelik hükümlerini İçişleri Bakanı yürütür.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
Karakaş Mahallesi Özgürlük ve Demokrasi Meydanı No:5 Merkez /Kırklareli
0288 214 51 55
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız